Monday, January 27, 2014

Bivši …

S svojim bivšim fantom se lepo razumeva. Slišiva se večkrat po telefonu, sem pa tja spijeva kakšno kavico … Je to res tako nenavadno?

Zadnjič, ko me je ves vesel klical po telefonu, da sta s punco kupila stanovanje in sem se z njim iskreno veselila, so me postrani gledali, češ, da to ni čist običajno. Zakaj ne bi bilo?

Najina veza je šla res že davno po zlu, vendar s tem človekom sem preživela kar nekaj časa in mi je lepo vedeti, kaj počne. Lahko se odkrito pogovarjava o najinih sedanjih partnerjih, o družini, kreditih, težavah in še čem … Še vedno sva lahko prijatelja.   In ponosna sem, da je tako. In ponosna sem, da moj M to razume.

Malo prej me je klical in povedal lepo novico … vesela sem zanj. Sam tega pa še ne morem javno oznaniti. :)

No comments:

Post a Comment